Tükörbe nézni

Amikor kb. két hónapja úgy alaposabban belenéztem a nagyítós tükörbe ... nem mondanám, hogy tetszett, amit láttam. Az elmúlt időszakban egyáltalán nem foglalkoztatott az a kérdés, hogy hogy nézek ki, a legapróbb gondom is nagyobb volt ennél ... de ez a pillanat kijózanító volt.
Csinálnom kell valamit a ráncaimmal, a táskákkal és sötét karikákkal a szemem alatt, ez teljesen nyilvánvaló, csak éppen fogalmam sincs, hogy hogyan is kezdjek hozzá. A Miklós betegsége, a minden oldalról rám nehezedő nyomás, az egyetlen percre sem enyhülő stressz, a (nagyon) kevés alvás mind mind megtette a hatását. De akármi is van, egy nő nem nézhet ki így ...
Teljesen kizárt volt, hogy el tudjak menni kozmetikushoz ... ezért maradt a kutakodás az interneten és a kozmetikus ismerősöm telefonos gyors tanácsai ... teljesen a nulláról kellett kezdenem, ugyanis az akrilfestékekhez értek, de ahhoz, hogy nekem milyen kozmetikumokat is kellene igazából használnom, fogalmam sem volt.

Éjszakánként, amikor nem tudtam aludni, mindenfélét elolvastam a témában és hosszasan jegyzeteltem.
Először is azt kellett megállapítanom, hogy a fürdőszoba polcain lévő krémek, arcpakolások, arctisztítók és szemfestékek jó része a kukában végzi. Húsz-harminc éves koromban jók lettek volna, de elmúltam ötven ... 

Az elmúlt két hónap tapasztalatait szeretném megosztani és bemutatni a kipróbált termékeket ... mert nagyon látványos a változás ... 

Az én arcbőröm normál, két hónapja még meglehetősen vízhiányos volt, színtelen, petyhüdt, a szemem alatt ráncok tömege, meg fekete karikák - és még sorolhatnám ... Némi kísérletezés után kialakítottam egy napi rutint, ezt a pár percet következetesen magamra szánom és egyetlen nap sem hagytam ki!   

Arctisztítás - reggel és este


Első körben kidobtam az arcra használatos bőrradírokat, azokat, amelyek apró szemcséket tartalmaznak és az elhalt hámsejteket hivatottak eltávolítani. Ezek elősegítik a fokozott faggyútermelést, ami nem jó már nekünk (így 50 fölött).
A bűvös szó: micellás víz :-) Korábban más márkát használtam (mondhatnám, hogy amolyan noname), és meg kell mondanom, hogy nagyon nagy a különbség, vagyis szerintem nem éri meg pénzt kiadni, csak olyan termékre, ami azt tudja, amit tudnia kell.
Arctisztításhoz két terméket használok az alábbi sorrendben (akár a vízálló smink eltávolítására is jók), nekem legjobban ezek váltak be: nem szárítják ki a bőrt, az illatuk visszafogott és nagyon kellemes, nem irritálóak akkor sem, ha a szemembe is sikerül őket bedörzsölnöm:
- Nivea MicellAir Rose Water - tisztító micellás gél
Nagyon kevés kell belőle, kb egy borsószemnyit eldörzsölök az arcomon, majd egy finom szivaccsal és vízzel lemosom.
- Nivea MicellAir Rose Water - kétfázisú micellás víz
Használat előtt fel kell rázni! Vattakorongra öntöm és ezzel a nagyon picit olajos vízzel áttörlöm a szemem és az arcom. Smink eltávolításához több fordulóra van szükség.
Két hónap használat után csak pozitív tapasztalatom van :-)
A tisztítás kb. 3-5 perc, attól függően, hogy sminket is le kell-e mosnom, vagy sem ... ennyi azért bele kell férjen a reggeli és esti rutinba!

Ezt követően jönnek még több lépcsőben a krémek és szérumok, de erről majd a következő cikkben írok.
 

Az itt leírtak egy laikus saját tapasztalatai, célszerű kozmetikussal konzultálni, hogy a bőrödnek megfelelő termékeket válassz!
Nem szponzorált cikk.

Megjegyzések